Tuesday, October 15, 2013

HONEY & BEESWAX BUTTER


Can I just say how much I love The Body Shop? Their products are just so good and the smells are divine. Big fan. Just last month I picked up this hand and foot butter from the Spa Wisdom Africa collection and I must tell you that it does wonders. First of all the smell is just delicious, it's basiclly vannila and honey (at least that's what I think). Second, my hands and feet get so soft after I apply this butter. I would advise to give it a go!

Posso começar por dizer o quanto eu adoro a Body Shop? Os produtos deles são mesmo bons e os cheiros são divinais. No mês passado fui lá e trouxe este creme para mãos e pés da coleção Spa Wisdom Africa, e tenho vos a dizer que só faz coisas boas. Primeiro de tudo, o cheiro... Qualquer coisa como baunilha misturada em mel (pelo menos é o que me parece). Segundo, as minhas mãos e pés ficam tão suaves e macios depois de o aplicar que é uma maravilha. Experimentem!


No comments:

Post a Comment