Tuesday, October 29, 2013

WISHLIST


1. HERE  |  2. HERE  |  3. HERE  |  4. HERE  |  5. HERE  |  6. HERE

Every girls loves those two special things, shoes and purses. So I decided to create a wishlist with some of my favorites for this season. As you all know, I'm a huge black bootie fan, I have a lot and I just can't help not to look at them in stores. So these three are some great examples of the perfect bootie for fall. Another thing is that I love is stapple bags. I'm especially in love with number 2. I think it's perfect and soooo pretty. Hope you liked these items and let me know which were your favorites!

Todas as raparigas precisam de duas coisas, malas e sapatos. Como tal, decide criar uma wishlist com alguns dos meus favoritos para esta estação. Como já devem saber, sou maluca por botas pretas, tenho várias e mesmo assim não consigo deixar de olhar para elas nas lojas. Por isso, aqui estão alguns exemplos das minhas favoritas para o Outono. A outra peça muito importante são as malas, e eu estou especialmente a adorar a segunda. Acho que é perfeita e lindíssima. Espero que tenham gostado das minhas escolhas e digam-me quais os vossos favoritos! 

No comments:

Post a Comment