Tuesday, January 21, 2014

WISHLIST

1. Topshop  |  2. Zara TRF  |  3. H&M  |  4. Pull&Bear  |  5. Zara  |  6. H&M 

So it's that time of the month when... a wishlist is much needed. This time focusing on this amazing dress from Topshop (which is on sale, btw). The quartz colors totally got my attention. The black items, as usual, get a special place in this month's wishlist. The Zara heels are to die for, both of them, but I'm really headed towards #2. Gotta love the sweater that says "Paris is a Good Idea" because it sure is! Hope you liked my not-so-little wishlist.

Chegou aquela altura do mês... para fazer uma wishlist. Desta vez, em destaque, este vestido da Topshop maravilhoso (que estão em saldos, btw). O efeito quartzo chamou-me à atenção. As peças pretas, como sempre, fazem parte das minhas escolhas. Os saltos pretos da Zara são lindos de morrer, os dois, mas estou mais virada para os nº 2. Não há como não adorar esta sweat que diz "Paris is a Good Idea" porque é mesmo verdade, acho que é super adorável! Espero que tenham gostado da minha pequena (grande) lista.

No comments:

Post a Comment